Současná „covidová“ situace vedla další setkání pracovní skupiny na podporu matematické gramotnosti do virtuálního prostředí. Ke schůzce v úterý 20. října se připojilo 14 členů, kteří sdíleli své zkušenosti z distanční výuky. V převážné míře se shodli, že školy i pedagogové jsou daleko lépe připraveni na tuto formu výuky, než tomu bylo na jaře. Ve školách proběhlo zaškolení učitelů, a to formou vzájemné pomoci, sdílení, ale i odborných seminářů. V některých školách zvládli proškolit i samotné žáky nižších ročníků. Distanční výuka postupně vstupuje do mateřských škol, které se potýkají s nedostatkem personálu. Rodičům předškoláků nabízejí pomoc zejména prostřednictvím odkazů na svých webových stránkách. Dalším z témat, které skupina řešila, je otázka hodnocení a případného testování žáků v době distanční výuky. Na závěr setkání byl vznesen požadavek na pokračování semináře „Geogebra“, který úspěšně proběhl on-line počátkem října. Učitelé, kteří se semináře zúčastnili, byli velmi spokojeni a rádi by pokračovali.
Online setkání skupiny proběhlo v příjemné atmosféře, ale přesto si všichni přejeme, abychom se mohli příště setkat osobně. Také učitelé se těší, až se všichni vrátí zpět do školy a budou se potkávat se svými žáky.
Další setkání pracovní skupiny na podporu matematické gramotnosti se uskuteční dne 1.12.2020.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář