V úterý 10. 9. se sešla početná skupina asistentů pedagoga. Stejně jako v jiných skupinách, také v této skupině proběhla v úvodu evaluace pod vedením P. Dobiášové. Členové obdrželi anonymní dotazníky. Výsledné výstupy budou sloužit k zhodnocení práce týmy MAP a PS a k jejímu posunutí k lepšímu fungování. Odpovědi budou shrnuty, a následně bude vypracována SWOT analýza, kterou členové obdrží.
Vedoucí pracovní skupiny I. Lohrová vedla další část programu. Na posledním setkání si dali asistenti pedagoga za úkol definovat portfolio žáka. To by mělo poskytnout důležité informace o žákovi s SVP, samozřejmě s ohledem na GDPR. Význam by mělo zejména v případě, že by s tímto žákem měl pracovat např. nový asistent pedagoga, učitel, v případě přechodu z mateřské do základní školy, při přechodu z 1. stupně na 2. stupeň základní školy apod.
Přítomní formou brainstormingu navrhovali, jak takové portfolio strukturovat, co by mělo obsahovat. Následně mají za úkol převést tento návrh do praxe a ověřit na svých klientech/dětech. Na příštím setkání si nasdílí, jak se jim podařilo s portfoliem pracovat.
To se uskuteční v úterý 5.11. od 16 hodin.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář